torsdag 1 augusti 2013

7 dagar

Ännu ett summariskt inlägg från de senaste sju dagarna och en mängd bilder som jag kommer sitta och gråta över i februari. Vi har träffat kusin och sysslingar, hängt vid Opplimen, firat Elis namngivning och Pers examen en ljuvlig kväll i Laknäs. Dessutom har jag övernattat i Skarbohäll med tre vänner (utan barn!) och när de åkte hem kom Mats och barnen ut. Sämre kan man ha det. Men knappast bättre. Imorgon väntar dock jord, svett och tårar då vi ska jämna mark och så gräsfrö. 

3 kommentarer:

andreas sa...

härliga dagar kramar

Jonna sa...

men åh, vilken underbar bildkavalkad! saknar er. känns som vi setts så lite sista veckorna! blir sugen på att köpa ny kamera när jag ser dina bilder. men bilden på mig alltså, när klänningen fladdrar ut sådär ser jag ju helt enorm ut!

Elina sa...

Jag gillar dina bildinlägg :) Man får ju passa på när man hinner och kan! Ser jättehärligt och somrigt ut. Odin var i redan innan han fått av sig kläderna?