fredag 19 november 2010

Inget speciellt

Odin spanar på "gamarna" - talgoxarna, finkarna, skatorna och mesarna.
Jag mår bra men bloggen är nere i en svacka just nu. Alla dagar ser ungefär likadana ut och allmänintresset för det jag har att berätta är nog tämligen lågt, eller vad sägs om:

*Småfåglarna äter oss ur huset. Är det bara jag som matar dem i hela kommunen?
*Odin är krasslig. Mats vabbade igår.
*Jag har varit hos barnmorskan idag. Allt bra. Bebis fixerad.
*Jag tänkte julbaka något imorgon.
*Jag gruvar mig för att ringa försäkringskassan.
*Vi ska äta hemgjorda hamburgare med fetaost ikväll.
*Jag gruvar mig för att handla i fredagsrusningen på samhällets minsta affär (men är det extrapris på saffran så är det).
Ska jag fortsätta? Nej, jag tänkte väl det...

3 kommentarer:

jonna sa...

åååååååååååååh, julbak! jag funderar också på det. men vad? saffransbullar?

Elina sa...

Jag är intresserad av allt! Skriv vad som helst eller släng in en bild, det räcker!

Baka något gott så fikar vi hos dig efter en sväng på julmarknaden? ;)

andreas sa...

ursäkta jag ska köpa fågelmat imorgon :( kramar