onsdag 27 februari 2008

Splash!

Idag stannade jag och lämnade företräde för en man över en smal bro. Tror ni han tackade? Icke! Han gasade på och begravde mig i grusblandat slask. Splash! "Gubbjävel", vrålade jag (bland annat). Det är så kul att skrika fula ord i trafiken när man är så mesig egentligen. Jag är helt rabiat i trafiken, kan till och med säga fula saker till folk som går för långsamt på övergångsställen om jag är stressad. Samtidigt som jag ler falskt åt dem. Jag måste sluta med detta. Men det är ju så kul att vara lite jävlig ibland för omväxlings skull! Hur är ni i trafiken? Änglar eller demoner?

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha! jag är nog ganska snäll, men tyvärr lite för okoncentrerad emellanåt.

Anonym sa...

haha! jag är nog ganska snäll, men tyvärr lite för okoncentrerad emellanåt.

Anonym sa...

haha, "gubbJÄVEL"! jag säger dumma saker ganska ofta också faktiskt... sa nåt på väg hem från gympan som fick mamma att tala om för mig att man ska vara lugn i trafiken... men det var nån som stod jävligt dumt parkerad faktiskt!

Anonym sa...

jag är helt klart en demon men bara när jag är själv annars ser gustaf så chockad ut hahaha.

Anonym sa...

jag säjer många dumma saker när jag kör, och det är nån med STORA öron som hör allt man säjer, rätt som det är kan hon skrika: men kör då jävla pucko... inte så bra, tur att ingen annan hör!

Anonym sa...

å modern som inte tänker sej för är mia... glömde skriva det.

www.palindgarden.blogspot.com sa...

haha ja svära och sjunga högt är en favoritsyssla i bilen :) Tur att ingen hör hihi