lördag 16 augusti 2008

Hotellfrukost

Vi fick för oss att vi skulle åka och äta hotellfrukost idag. Ätning är ett av mina högsta nöjen för tillfället och jag var i behov av lite tröstätning efter ännu en händelselös natt (ur förlossningsperspektiv sett). Sagt och gjort. Jag älskar hotellfrukostar och äter, eller vräker i mig snarare, dubbelt så mycket som vanligt om inte mer. Grovt bröd, ljust bröd, rostat bröd, ägg, juice, vattenmelon, apelsinklyftor och mycket mer. Jag och M blev alldeles chockade av ett ungt par som åt varsin tallrik yoghurt och sen gick efter en kvart. Inget mer! Jag kan inte fatta det! Men det säger kanske mer om oss än om dem...

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad gott...

Anonym sa...

snällt att man fick en medbjudan era frosserimonster....

Anonym sa...

helt galet, har de aldrig hört begreppet valuta för pengarna????????

Anonym sa...

Det är något man ska unna sig ett par gånger om året. Dalecarlia leder just nu.