onsdag 18 augusti 2010

Dipp

Idag kändes det inte lika bra på förskolan och jag fick lov att gråta en skvätt på hemvägen. Odin vaknade alldeles för tidigt imorse och var mammig och smågnällig hela dagen. Vi var inte ens i närheten av någon sovning och jag blir skitstressad av det. Hur ska han orka med dagis om han inte kan sova där? Imorgon jobbar jag och Mats är hemma med Odin. Dagis har studiedag. På fredag ska jag prova att lämna honom och jag vet inte hur jag ska lyckas dölja för Odin hur jobbigt jag tycker det är.

2 kommentarer:

mor och mormor sa...

Tänk på att det är berikande för Odin att få vara med andra, både barn och vuxna! Han kommer att fixa det alldeles utmärkt, det är ju några som gjort det före honom.....

Jonna sa...

Åh nu har jag läst alla fina inlägg, särskilt kul att se fotokartan! värmer hjärtat. och jag tror som mormor, klart Odin fixar dagis precis lika bra som alla andra ungar före honom!