måndag 23 augusti 2010

Först går det upp och sen går det ner...

När jag lämnade Odin imorse grät han inte alls och jag var så glad och lättad. Tre timmar senare ringde de från dagis. Odin var ledsen och hade så varit till och från hela förmiddagen. Jag åkte raka vägen och hämtade honom. Han hulkade långt efter att vi åkt därifrån. Jag försökte hitta förklaringar men efter att jag hämtat honom var han på strålande humör, så det kan väl inte ha varit annat än att han längtade och inte ville vara där. Det känns lite tungt nu.
Frissan var sjuk och min klipptid i eftermiddag blev avbokad. Jag får fortsätta se ut som en golvmopp i håret. Men det kvittar fullständigt. Jag skulle gärna raka av mig håret i utbyte mot att Odin trivs på dagis.

4 kommentarer:

andreas sa...

det är bara att jobba på det går upp och ner hela tiden kramar

Jonna sa...

ååååååååh! jag tror som Andreas, snart sätter det sig!

Elina sa...

Bättre lycka imorgon! Snart trivs han som fisken i vattnet på dagis ska du se. Ni får ta en dag i taget! Vi hörs imorgon. <3

Sofia sa...

Se på Gustaf han har haft de jobbigt i nästan 2 år och nu är han jätte glad över dagis i morse skuttade han dit trots att klockan bara var kvart i 7 och han inte gått upp så tidigt på morgonen på 2 mån!! de löser sig snart ska du se!!