måndag 22 mars 2010

Okontaktbar

Idag glömde jag mobilen hemma. Det fick lite uppförstorade proportioner. Jag skickade massa mail och talade om att jag inte kunde nås på mobilen och uppgav mitt jobbnummer. Jag ringde Mats och meddelade hur det låg till. Nåt kan ju hända! Det var skrämmande hur många gånger jag fick impulsen att kolla på mobilen under dagen. Det sitter i ryggmärgen. Jag borde nog lämna den hemma flera gånger. Bara för att.

På tal om något helt annat - är det för tidigt att påskpynta imorgon?

3 kommentarer:

Jonna sa...

Den där bilden är ju helt UNDERBAR!

andreas sa...

ja det är för tidigt kram

Slans sa...

Haha! Jag blev precis likadan när min mobil inte fungerade, som du kanske minns. Som att hela världen skulle absolut behövde prata just med mig. Pynta på tycker jag! Om det inte vore för att jag åker bort i helgen och åker härifrån över påsk skulle jag lugnt sätta upp ris med vackra fjäder så snabbt jag bara kunnat.