lördag 30 juli 2011

Högtryck fortfarande!

Solvarma goa ungar.
Elina försöker softa i solen men får mest jaga vattengalna syskonbarn. Fika i det fria.Jag lapar i mig solen likt en uttorkad svamp medan Alvar får ligga i skuggan. Vincent värmer sig i pappas varma famn.Det är tur att Mats badar mycket med Odin för jag har tyvärr blivit en riktig kruka (men den offentliga förklaringen är risk för mjölkstockning och för liten bikini).Gustaf är lyckligt ovetande om att det snart är slut på sommaren. Underbart är kort. Jag försöker vara rolig men inte ens barnen skrattar och jag känner mig bara dum. Middag hos brorsan med familj. Alvar åt för första gången lite gröt utan protester.

4 kommentarer:

Elina sa...

Härliga dagar! Sommaren är inte alls slut. Flera veckor kvaaaaar. Man kan faktiskt hinna med mat/grill/utefika fast dagis och jobb börjar igen... Även om det så klart är lite svårare att få till.

andreas sa...

underbara dagar :) kramar

Jonna sa...

Kul med bilder!!! Vad härligt det ser ut... och det är visst mkt kvar av sommaren!

Anonym sa...

Fina killar du har, ser fram emot att träffa er snart. När det blir av.
Kram /Linda