söndag 20 maj 2012

Vaknade på fel sida och somnade på rätt

Igår morse när Alvar vaknade klockan 5 grät jag en skvätt av trötthet och tänkte att nu är hela dagen förstörd. Lyckligtvis hade jag fel. Det blev en toppendag. Jag orkade springa 14 kilometer (två etapper på 7 km vardera) på Limsjön Marathon. Så långt har jag aldrig sprungit på en och samma dag förut. Och på kvällen drack jag vin och pratade med en av mina äldsta vänner till över midnatt. Idag får jag betala. Trött så jag mår illa och ont i kroppen från höfterna och ner. Men det var det värt! Och ikväll kommer Mats hem.

3 kommentarer:

andreas sa...

härligt kramar

Jonna sa...

Och som du sprang! Du är snabbfotad du, en kämpe! Härligt att se din löpning och löpglädje!!!

elina sa...

I sommar tar vi en vinkväll med övernattning hos Jonna eller så :)

Märktes inte av på lördagen att du var trött som få! Kutade ju som aldrig förr.