fredag 18 januari 2008

Lama Malin

Jag var hos tandläkaren igår (och har återigen lovat att tandtråden ska bli min livlina). Jag lagade två hål och blev förlamad i halva ansiktet av bedövningen. Det är en nyttig erfarenhet att inte ha kontroll på sina muskler, man får ökad förståelse för de människor som aldrig har kontroll. Jag stoppade in maten på den normala vänstra sidan och den trillade ut på höger sida. M log medlidande åt mig och torkade mig vänligt om munnen, för jag kände inte själv att jag hade fil i halva ansiktet. Ett par timmar senare när bedövningen släppt upptäckte jag ett litet förråd av mat i kinden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha

Anonym sa...

usch vad äckligt :) skärpning malin! du leder hålligan i familjen!

Anonym sa...

hahahaha, det var så kul sist du var bedövad... synd att man inte fick se det! är du säker på att du borde äta kaka idag då malin? hur var det tandläkaren sa "äter du kakor?" "dricker du mycket saft?" hhaha.