fredag 4 juli 2008

Intressant värre

Det sprang en råtta framför mina fötter idag när jag var ute och gick. Jag skrek rätt ut som en fånig hysterika och skämdes fast ingen hörde.

"Det sprang en råtta framför mina fötter"... vilket otroligt intressant liv jag har just nu (det är ett under att jag lyckas skrapa ihop något till den här bloggen överhuvudtaget). "Idag ska jag klippa mig", "vi har sett en film", "idag har jag mött en vilsen turist", "jag läser en bok". Bla bla bla... Ni ska ha en eloge som förbarmar er över mig. Gå-hemma-och-vänta-på-att-bli-mamma-livet bjuder inte på några större upplevelser. Det är bara en enda lång väntan på den stora förändringen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

och sen vill du inte komma hit och umgås med oss för att få lite omväxling? :(

Anonym sa...

håller med undertecknad skribent.. men det är väl härligt på sätt och vis att ha lite långsamt.. påminn mig om det nästa vecka när jag börja krypa efter väggarna.. då kanske jag förkortar semestern med en vecka. haha. just när man ska ha semester känns det ju rätt kul på jobbet, kanske för att man vet att man ska gå snart :)

Anonym sa...

..det är de små detaljerna som gör det :-)