tisdag 1 juli 2008

Namnbryderi

Vi nådde ett genombrott igår i namnfrågan. Hittills har vi inte lyckats enats om ett enda killnamn. Nu har vi ett tjej- och ett killnamn och jag håller tummarna blå för att inte M ska ändra sig. Men det är ingen idé ni frågar vilka namnen är. Vi har betsämt oss för att inte säga något förrän det är bestämt (efter nedkomsten). Vi vill inte riskera att få negativa kommentarer eller svårtydda blickar som gör oss osäkra. Det är svårt nog att vara två som ska gilla samma namn lika mycket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli spännande å se vad ni har hittat på, efter nersläpp!!! Hoppas bara att det namnet ni enats om passar när den väl kommit ut då, man vet ju aldrig med såna där små kryp!!! //mia

Anonym sa...

ååååhåååå! ni är så ståndaktiga! det är ju kul att veta! och jag lovar att inget negativt säga.. sitter nu i telefonkö hos fk.. (du har plats.. 2899, typ)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hej! Äntlgen har vi internet igen :) Åh namnfrågan den var klurig kom jag ihåg. Jag bara skulle ha malte medans victor var ganska så tveksam till det! Men när han väll kom så var det verkligen en malte. Ibland passar det pefekt eller så blir det inte alls som man har tänkt sig! Hoppas du och magen mår bra! kram madde

Anonym sa...

säg bara till mig!!!!!!!!! NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!