söndag 6 juli 2008

Svensk synd

Den svenska synden lever... På apoteket kan man numera köpa sexleksaker och i Dagens nyheters söndagsbilaga fick man idag följande tips om man behöver hotta upp sexlivet:

"Välj en restaurang där ni aldrig varit. Boka var sitt bord i olika namn. Börja med en drink i baren och låtsas upptäcka varandra där. Spela cool. ha med nåt att läsa, men flörta så att också andra lägger märke till det. Säg till någon i personalen att den där personen verkar bekant, fråga om de vet vem det är. När det är dags att äta kan en av er diskret be att få byta bord för att komma närmare den åtråvärda främlingen. Fortsätt på samma sätt hela kvällen och avsluta med att be kyparen rinag efter en gemensam taxi åt er. Hångla så mycket ni vågar i taxin hem."

Håhåjaja... De har uppenberligen inte tänkt på oss som bor på vischan. Jag betackar mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror jag betackar mig även om jag skulle bott i en storstad.. håhåjaja....

Anonym sa...

Här ska du få ett bra tips. Det finns en sida http://erotiktps.blogspot.com som länkar till svenska erotiska nätbutiker som säljer sexleksaker och underkläder.

Anonym sa...

Fel i länken ovan. http://erotiktips.blogspot.com

Anonym sa...

haha, herregud. inte direkt ett billigt och enkelt tips!

Anonym sa...

som stockholmsbo tror jag inte det blir något av med det där, håhåjaja jag betackar mig.