lördag 5 juli 2008

Tjejkvällen blev bra, men det kändes inte så märkvärdigt att vara ensam. Faktum är ju att jag har varit ensam mest hela dagarna sedan jag slutade jobbet. Solen sken och det var utomlandsvarmt och då drar jag ner allla persinnener och sätter på en film. Som var väldigt vacker, men tyvärr slutade alltför sorgligt. Den innehöll många välkända ingredienser såsom missförstånd, klasskillnader, dramatiska farväl och krig. Ni ser det framför er va? Mannen ligger smutsig och lätt sårad i någon krigszon och tittar på ett foto som kvinnan skickat med honom.

Nu ska jag ta på mig regnkläder och stövlar och gå ut i det fina (gravidanpassade) vädret. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej när blir det middag då?

Anonym sa...

Har nu läst ikapp veckan! Kul! Det är oftast det vanliga, vardagliga som är bäst. Behöver du vara ensam ibland när babyn kommit kan du ju alltid fråga dess mormor om "några timmar", det går alldeles utmärkt! Ha det gott! kram mor