onsdag 22 december 2010

Tårögd och tacksam

Igår blev jag alldeles rörd när jag öppnade posten. Jag hade fått ett paket av min samhällskunskapsklass som jag haft i psykologi under hösten. De hade skramlat till en jättefin body och en chokladkaka (hur kan ungdomar i den åldern veta precis vad en gravid kvinna vill ha?) samt gjort ett eget kort där de skrivit en massa gulligt. Förstår ni hur glad jag blev! Vilka underbara elever jag har/haft. Dagens ungdom får mig att känna hopp inför framtiden…

5 kommentarer:

KullaDownUnder sa...

Ja det var verkligen gulligt!
Härligt att få känna sig så uppskattad!!
Nu är det nära!!! =D
Kram och God Jul!

Anonym sa...

näää, vad sött! /Linda

Elina sa...

Förstår att du blev glad! Mina elever under praktiken hade ju övat in massa sånger, danser och sånt till vår avslutningsfest :) Man blir verkligen rörd!

Jonna sa...

Men åh vilka underbara elever du har! Du får ta med dig knodden och åka dit och hälsa på sen! :)

andreas sa...

verkligen gulligt kramar