måndag 13 juni 2011

Femton minuters skillnad

Inatt när Odin inte ville/kunde sova tröstade jag mig med att man inte dör av sömnbrist. Man blir bara trött, ful och sur. Vid lunch fck jag en liten tupplur och förstod att 15 minuters sömn kan göra stor skillnad. Det kan vara skillnaden mellan att få ett nervsammanbrott och inte.
Odin har fått ögoninflammation och blivit snorig men är i stort sett lika pigg och minst lika trotsig som vanligt. Alvar visar inga symtom än men eftersom storebror är väldigt pussig, kramig, klängig och pillig på lillebror vore det väl närmast ett mirakel om han inte smittas.

2 kommentarer:

andreas sa...

igår em somna jag med datorn i knät det var jätteskönt :) hälsa grabbarna kramar

Jonna sa...

men galet söt bäbis! och vilken fin body :) jag tycker mina ögon kladdar också... men det är väl paranoia...