onsdag 1 juni 2011

Fleecefällan

Jag är fast i fleecefällan och det är min mors fel. Hur tänkte du egentligen när du köpte detta gudsförgätna plagg till mig mamma? Tycker du inte att jag är oglamourös nog som jag är med alla bebisdregel- och kräkfläckar? Förstod du inte att jag inte skulle vilja ta på mig nåt annat? Mamma hade visst frågat om jag använde tröjan jag fick.
- Ja! Hon har den jämt! svarade syrran. Och det är sant. Varje dag. För den är lika skön som den är nopprig. Bara den annalkande sommarvärmen kan rädda mig.

Vilka favoritplagg har ni fastnat i?

6 kommentarer:

Elina sa...

Hihi, jo nog har jag sett dig i den mer än en gång ;) Mjukisbyxor är helt klart min ständiga hemmaplagg!

Frida sa...

Jag har också en fleecejacka som det står valins fastighetsbyrå på som är jätte ful, men den bodde jag i hela vintern tills graviditetshormonerna tog övertaget och jag blev varm som en bastu utan kläder :) annars klär jag mig alldeles för ofta i mjukisbyxor, det är ju så enkelt!

andreas sa...

säger som föregående talare mina mjukisar :) kramar

Anna sa...

Hehe. Jag har också några fleecetröjor som jag ärvt av mamma. Annars så har jag mes slitna legging, ett gravidberoende som inte ger sig :/
Tack för senast, mycket trevligt :)
Kram/Anna

Anna sa...

mest ska det stå, inte mes :)

Jonna sa...

ååh, just nu är det nog gamla fula shorts. men annars vet ju du att det är mjukisbyxor... och min rosa fleece...och ett antal andra plagg. jag är en enda klädfälla hela jag.