måndag 15 september 2008

Hål i väggen

Vi såg på den tramsigaste tänkbara underhållning i går - Hål i väggen på 6:an. Och jag måste erkänna att jag skrattade. En mycket simpel programidé från Japan. Det är kul att se folk åka i vattnet. Speciellt när det är en stelopererad Linda Rosing som fösöker behålla värdigheten (och sminket). Bättre då att som Schyffert, Björn Gustafsson och Felix Herngren spexa och bjuda på sig själv. Då kan man gå hem med äran i behåll trots att man har gräsliga kroppsnära silveroveraller på sig. Jag tror jag tittar nästa vecka också...


2 kommentarer:

Anonym sa...

ojdå, här har jag missat nåt stort verkar det som :) jag får väl ta mig en titt på söndag då! hade varit roligt att se linda haha...

Anonym sa...

jag måste verkligen skärpa mig med tv-tittandet.. tror jag.. eller också kanske jag skiter i det.. hrrrm...