måndag 3 januari 2011

Bilder som sätter mitt modershjärta i brand

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fina pojkar du har! ;-)
Önskar er allt gott.

Dags att uppdatera din egen profil,tror jag... *s*

Kram Moster

andreas sa...

ja du och fia år verkligen lyckligt lottade ;) kramar

Sofia sa...

Åååå så mysigt och fina kort! Och de tar nog bara lång tid att komma iväg de första gångerna sen går de bra ska du se!

KullaDownUnder sa...

Verkligen fina bilder på fina killar!!
Önskar er allt gott!

Linda sa...

ÅHH, fina killar!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Men åh vilken fin familj <3

Jonna sa...

Våra mormors- och mostershjärtan sätts också i brand av bilderna! Åh! På torsdag ses vi, HURRA, KRAM!

.. sa...

Vad fina bilder! Vad stor Odin blev direkt! Njut och ha det underbart!

Anonym sa...

Vad söta! Odin ser ut att vara en stolt storebror! kram Åsa L

Malin sa...

Vad fin familj du har. Det där med att komma i tid kommer du nog lära dig, eller så kan du ju alltid leva efter "fint folk kommer sent".

Slans sa...

Så himla fina kort! Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Camilla sa...

Hej Malin!

det var längesen jag var in här och läste. Men tänkte att när jag lagt mina bonus pojkar så är det dax.
Vilka fin killar du har och stort Grattis till lillebror. Hoppas du/ni mår bra.
Ta hand om er

Kram Camilla S