måndag 3 januari 2011

Tidsutmaningen

Idag har vi varit på BB för återbesök med läkarundersökning eftersom vi åkte hem så tidigt. Det tog 2 timmar för 2 vuxna och 2 barn att bli resklara och då blev det stressigt på slutet och jag hann varken sminka mig eller borsta tänderna. Med enkel matte kan man också räkna ut att när jag ska iväg själv med barnen får jag planera för 4 timmar från uppstigning till avgång. Det innebär uppstigning 4.45 när vi ska åka till dagis 8.45. Milda Matilda. Finns sömn i tablettform?

5 kommentarer:

andreas sa...

haha låter ju spännande Kramar

Sofie sa...

Så var det för oss också kan jag säga.På något konstigt sätt så tar det fortfarande längre tid när vi är 2 vuxna och 2 barn som ska iväg än 1 vuxen och 2 barn.
När man är själv så får man prioritera och tänka lite mer än när man är två. Jag fixar oftast mig, Isabelle och Lovisa på 45 min när vi ska åka iväg till dagis. Men då äter Isabelle fortfarande bara välling på morgonen.
Kram

julia sa...

Stort grattis till er Malin! Jag har, som många andra kanske, följt med i dramatiken via dina systrar och jag är så glad att allt har gått bra! Kram från Julia

jonna sa...

Det ger sig nog allt eftersom :) som sagt, ser fram emot våra onsdagar under våren! även om jag "måste" hinna med ett pass också. men resten av dagen finns jag tillgodo!

Elina sa...

Så fort jag kommer hem hjälper jag er :)