lördag 15 september 2007

Idol

Jag har nästan sett varenda avsnitt av Idol denna säsong, men det är inte kul längre med alla som gör bort sig. Det är bara tragiskt. Såg ni hon som hade en mjukismus med sig in? Hon var ju läskig! Och hon som skelade som trodde hon skulle bli nästa Agnes, hur ska det gå för henne i livet? Och han som kom in med lösbröst och gul mexicanhatt, varför visar de ens honom? Det är ju precis vad han vill och frågan är inte OM utan HUR mycket han fick betalt av sina polare för det där?
Nej det jag vill se är de som verkligen kan sjunga så att man blir imponerad. De som gör en grön av avund och får en att grabba tag i duschmunstycket och själv leka stjärna för en stund...

1 kommentar:

Anonym sa...

"gick jag vidare"? "vadå, gick jag vidare"? "gick JAG vidare"?, citerat tjejen med musen. herregud, hon verkade ju faktiskt inte alls frisk.