söndag 18 januari 2009

Helgrapport

Inläggen glesnar ur på helgen i takt med att aktiviteterna ökar. Denna helg har jag bland annat träffat mitt lilla fadderbarn (som inte kommer från Afrika utan från hembyn), sprungit (!!!!!!!!), hälsat på både Odins mor- och farföräldrar och fått en ny familjemedlem. Eller sprungit låter för fort, vi joggade, jag med ben av bly och lillasyster med höga knän som en gasell bredvid mig. Men vad kan man förvänta sig när man inte sprungit på över ett år? Jag är glad att jag tog mig runt. Idag är jag stel som en vandrande pinne.
Vår nya familjemedlem, sedan några timmar tillbaka, är en svart Volkswagen Passat. Jag hälsar honom (är det en honom?) välkommen och funderar som bäst på ett passande namn. Vad tror ni om "pantern"?

5 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Tänker efter...nej jag tror inte jag har sprungit sen jag fick malte och han blir tre nu i mars hihi ;) Fast jag kan inte påstå att jag var så aktiv innan heller, blir ju iaf barnvagns promenader!
Vi har en passat och är himla nöjda, hoppas ni med blir det!

krma madde

Anonym sa...

nej nej inte en passssssat.

Anonym sa...

vem är anonyyyyym som skriver hela tiden? nyfiken i en strut.

grattis till utökningen i familjen!

Jonna sa...

haha! ja malin, jag skulle också känt mig seg med den klädseln :P fniss. och ang bilden, jag vet inte heller hur man förminskar!? suck!

Anonym sa...

nja panter är nog lite missvisande skalbagge passa(t)r (haha) bättre