torsdag 1 januari 2009

Nyårsafton

Gott nytt år på er! Vi firade in det nya året hos min bror och hans familj. Det blev mysigt och rörigt, såsom det lätt blir med små barn i sällskapet. Under förrätten skulle både Vincent och Odin äta och under varmrätten skulle de sova. Lagom till efterrätten var Odin hungrig igen. Vi satt nog inte alla vid bordet många minuter. Efter middagen tillbringade jag nästan en timme i sovrummet och försökte få Odin att sova men fick ge upp och ansluta till övriga med en vaken bebis. Han hade visst bestämt sig för att vara vaken vid årsskiftet, vilket han också lyckades med. Nöjda och trötta åkte vi så hem vid halv ett. Odin åt som vanligt varannan timme hela natten och idag är jag lika trött som vore jag bakis. Jag ska dock försöka för allt vad jag är värd att undvika bakispizzan.

Inga kommentarer: