måndag 14 mars 2011

Det var trevligt att ni kom men nu får ni lov att gå.

Igår eftermiddag var några av mina vänner och deras barn här på fika, trevligt som alltid. Ett par av dem hade ännu inte träffat Alvar och vi fick massor av fina presenter. Efter ett par timmar fick jag dessvärre kasta ut dem när Odin plötsligt började krupphosta och fick feber. Jag skämdes som bjudit hem dem när Odin var sjuk, men jag hade verkligen inte en aning. På förmiddagen var han precis som vanligt och efter middagssovningen som förbytt. Man får vara beredd på det mesta när man har småbarn. Nu ska vi tröstäta resterna från gårdagen.

6 kommentarer:

Elina sa...

Vad fint du gjort! Ser himla gott ut. Nu fick ni en ursäkt att ses snart igen i alla fall :)

Jonna sa...

Vilket lyxfika! Jag blir grön av avund. Hoppas det blir snart igen då! Då kan även jag vara med. Puss!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Mums det där såg himla gott ut! Malte får oxå krupphosta då och då. Inte kul :( hoppas ni andra mår bra iaf!

Kram Madde

andreas sa...

hälsa lillkillen krya på sig kramar

Malin sa...

Åh vad fint du dukat upp. Skulle känna mig välkommen om någon dukade upp så nästa gång de bjöd mig på fika!

Michaela sa...

Det var så mysigt så länge det varade och sjuka barn är vi alla vana vid. Nils somnade i sitt leksakstält pigg och glad och vaknade febrig när Fabian och Elvy var på besök för något år sedan. Så där är ju vår vardag nu!Hoppas bara att Odin piggar på sig snabbt. Kram på er!