fredag 25 mars 2011

Lat vår

Mitt i allt det trötta försöker jag skapa lite vårstämning.

Vår på bordet.

Vår i fönstret.
Igår Elsa och Lotta. Idag Mia och Agnes. Att få besök är min grej eftersom jag är både sällskapssjuk och bekväm. Men man får vara lat när man är vaken både dag och natt tycker jag. Alvar är nog inne i en tillväxtperiod för han äter oftare nu. Inatt blev det fyra gånger. Sen är jag inte att leka med...

Odin är inne i en badperiod. Han vill bada hela tiden. Här försöker han klättra upp i handfatet. Stackars barn. Vi måste ta honom till badhuset i helgen.

2 kommentarer:

Elina sa...

Jag tror jag måste be Per att köpa tulpaner när han handlar. Behöver lite våruppmuntran här hemma i sjukstugan också! Vad roligt om ni kommer iväg till badhuset :) Vad glad han lär bli då!

Jonna sa...

Hoppas ni kom iväg till badet, puss!