torsdag 17 mars 2011

Soffläge

Jag har i vanliga fall ganska hög lägstanivå. Jag sminkar mig till exempel varje dag och brukar försöka klä mig så att jag inte ska behöva skämmas om det kommer oväntat besök. Det enda smink jag har på mig nu sitter under ögonen och är från igår. Jag minns inte ens om jag borstat tänderna idag. Om det ringde på dörren skulle jag inte öppna. Det här kortet smygtog Mats igår morse när jag och barnen slocknat i soffan efter en tuff natt och det beskriver ganska bra läget just nu. Näsduk till höger. Amningstrasa till vänster. Fjärrkontrollen i knät.

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag vet inte varför, men jag älskar bilden! Så himla talande. Småbarns- livet i ett nötskal.
Men jag hoppas ni mår bättre och får sova snart! Kramar!

Elina sa...

Bra att se att du vilar emellanåt också :)