tisdag 24 januari 2012

Och bilen går bra...

Varje morgon tänker jag att "ikväll SKA jag lägga mig tidigt" och varje kväll lägger jag mig för sent. Det är ett tydligt mönster. Nätterna och tröttheten är ett kapitel för sig. I övrigt är mitt liv något av en solskenhistoria. Under tiden som huset börjar bli klart hänger jag med trevliga mammor och deras barn. Och bilen går bra. Bildörren går återigen att låsa upp och rutorna har slutat hissa ner sig på eget initiativ. Nu ska jag hindra Alvar från att fortsätta tömma papperskorgen och väcka Odin som däckat på soffan och sen ska vi åka och fira en ettåring.

5 kommentarer:

slaaaaaans sa...

Det låter som att det positiva ändå överväger, härligt :) Den där fikakulturen ni mammor har skulle jag inte tacka nej till att vara en del av!

Jonna sa...

vilka fina mammor du hade hemma! idag???

Michaela sa...

<3 Jag är så tacksam över att vi är hemma samtidigt, men måste börja bearbeta nu att ni ska jobba till hösten : ( Vilken personlighet till bil ni har!

Michaela sa...

Igår Jonna!

andreas sa...

vilket drömliv kramar