tisdag 27 mars 2012

Ett litet hej

Jag är hos mamma och pappa och betalar lite räkningar medan mina barn river deras hem. Alvar är helt vild nuförtiden, han klättrar upp på allt och river ut alla lådor. Det är bara när han sover man kan koppla av.
Annars då? Sjukdomarna har släppt greppet om oss. Vi har varit till IKEA och köpt garderober och annat jox. Odin är tillbaka på dagis och idag var vi till och med till kyrkis. Folk kommer på löpande band med blommor för att beskåda vår "bebis". Imorgon förmiddag kommer några av mina kompisar och jag har sagt till dem att det är stövlar på fötterna som gäller. Igår körde vi fast med bilen i gyttjan. På vår egen gård!

3 kommentarer:

Jonna sa...

ajdå, så mkt lera alltså... jag får bära cykeln från bystugan!!!

andreas sa...

härligt med lera haha kramar

slans sa...

Barnen gillar väl lera i alla fall ;) Håll er friska nu!