torsdag 11 oktober 2007

Karius och Baktus slapp undan

Jag skulle egentligen ligga i tandläkarstolen nu, men när jag kom dit fick jag veta att tandhygienisten var på kurs. De hade försökt få tag på mig i flera veckor, på mitt gamla mobilnummer. Det blev lika delar lättnad och besvikelse. Lättnad för att det otrevligt att bli rotad i munnen på. Besvikelse för att det är skönt att få det gjort. Dessutom är jag alltid väldigt duktig dagarna innan mitt tandläkarbesök, försöker att inte småäta, snusar inte, borstar tänderna väldigt noga och använder tandtråd (vilket är något av det tråkigaste jag vet). Nu var allt det i onödan... Jag åkte i alla fall hem, drack kaffe, åt fyra rutor choklad och tog en snus. Så nu känns det bra igen :) Och om en månad tar jag nya tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! som om det gör någon skillnad på dina tänder om du avstår från snus och småätning BARA dagen innan tandläkarbesöket! du är knasig du. men det är väl en känsla förstås!