söndag 28 oktober 2007

Martin Stenmark goes bad

Helylle artister och skådisar brukar efter ett tag få nog av präktighetsstämpeln och försöka bli lite stygga. Att vika ut sig är en vanlig metod, vara otrogen, gå ut och supa, eller som Britney som klev ut ur flickrummet och in på stripklubben över en natt, drog ur rosetterna ur håret och intog sin avklädda "I´m a slave for you"-attityd. Ett annat vanligt sätt att fösöka få folk att ändra uppfattning är att fälla en oväntad replik i en intervju. Mönstret går igen. Präktighetsrollen är svår att leva upp till och lätt att mista. Nu tycker jag mig se en liknande tendens hos Martin Stenmark, som visserligen rakat av sig håret, men ändå ses som präktig småbarnsfar. I sin blogg igår skrev han - håll i er nu - "Hade en otroligt snygg tjej på vänster sida om scen som sa att hon ville ha mitt hotellrumsnr.. Jag gav faktiskt bort det.. Skall bli intressant och se om hon dyker upp!" Det är inte utan att man tappar hakan en aning och detta är nog bara början. Glöm inte var ni hörde det först.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men fy martin. han har ju fru för sjutton! varför blir ingen "bad" till det bättre, utan bara blir löjliga... inte för att det där med martin var så grovt i jämförelse, men vem hur det slutar... puss slans.

Anonym sa...

hallå
för er uppgift jag som var där under föreställningen VET att han menade sin fru som satt där och roade sig rejält. enligt uppgifter vet jag även att martin hade feber o gick o lade sig tidigt i väntan på sin kära, som för övrigt roade sig ute på nattklubbarna i stan. Så han är än så länge så urgullig som han verkar. än så länge !!!! man vet aldrig så länge med män ;-)