måndag 12 maj 2008

Ombytta roller

På helgens shoppingrunda var det sannerligen ombytta roller och jag har fått förståelse för hur min pojkvän oftast har det. Nu var det jag som satt utanför affärerna och väntade medan han provade och provade i affär efter affär. Jag som brukar halvspringa runt på stan med aldrig sinande iver hade liksom ingen energi eller lust till någon shopping. Ryggen var trött, fötterna ömma och magen stor. Jag köpte bara ett (!) linne på H&M till mig själv. Inget mer. Det är rekord! Jag förstår om ni som känner mig tappar fattningen en smula. Jag får nog lov att erkänna att mitt "nya" tillstånd påverkar mig mer än jag tror...

3 kommentarer:

Anonym sa...

I fortsättningen får du nog vara glad om du köper nåt åt dej själv, det brukar bli mest att man handlar åt barnen även fast det är meningen att man bara ska handla åt sej själv.Jag brukar säja att jag bara ska titta in på barnavd men där finns ju så himla mycke fint så man kan inte låta bli, å av bara farten så har man gjort av med det man skulle handla för.... Vi måste träffas snart så du får se vad Agnes har gjort för framsteg! Kram/mia

Anonym sa...

jag vill shoppa NU! men nu finns det ingen som vill till kupolen med mig...

Anonym sa...

jag shoppa mer på dressman i mora på fem min än vad du gjorde på en helg i stockholm skäms malin