lördag 25 oktober 2008

Guldklimpen

Jag har idag skyndat mig att köpa en kamera innan mina stackars små besparingar helt försvunnit till följd av börsraset. Den gamla kameran har gett upp och jag blev väldigt stressad av att inte kunna ta kort på Odin när han växer så fort. Han är nu 9 veckor och mäter 61 cm. Han var 51 cm när han föddes. Han snittar alltså på över 1 cm i veckan! Han väger 5950 gram och hade han inte bajsat alldeles innan jag la honom på vågen hade han nog vägt 6 kilo. En riktig guldklimp som börjar bli tung att bära. Mina armmuskler kommer snart att vara i klass med Arnolds.

På fotot kan ni se Odins spretande lillfinger som min farmor bestämt hävdar är ett arv från farfar.

4 kommentarer:

Jonna sa...

ååh vilken goding! lik mats på den bilden tycker jag!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

han är ju helt otroligt söt :) ja kamera är viktig när dom växer så fort, alldeles för fort! Idag har jag varit på bio tillsammans för första gången, det var stort ;) trevlig lördagkväll, kram!

Anonym sa...

Åh så söt! Lik sin mormor när hon var liten tycker jag!

Kram moster

Anonym sa...

verkligen en liten guldklimp! jag ser fram emot tisdag klockan 15 :D kram slans