söndag 22 november 2009

Bystugefest

Klara för avfärd.
Denna helg hade jag ännu en läcker klänning, vilket jag tackar Jonna och hennes garderob för.
Bystugefester är oftast de roligaste festerna. Så här fint var det. Ett litet tag.
All mat var kanongod men desserten var sötast, såväl smakligt och estetiskt.
Fin kille. Min kille.
Tyvärr vågar jag inte lägga ut några bilder på övriga festdeltagare. Festfoton tagna med blixt blir sällan smickrande och jag vill inte bli nedringd av upprörda bakfulla människor ikväll. Förövrigt kan jag säga att det kryllade av superproffsiga dansamatörer på dansgolvet (eftersom värdinnans passion är dans) och jag har för första gången sett Dirty Fox. Det var som en sex- och samlevnadslektion, som födelsedagsbarnets mamma sa. Jag och Mats var som två dansande julgranar i jämförelse. Vi måste gå en kurs, så här kan det inte få fortsätta. Nu ska jag gå och väcka Mats. Vi ses imorgon!

3 kommentarer:

ELina sa...

Vad snygga ni är! Och vad härligt att ni hade så kul! Mer bystugefester åt folket, absolut :)

andreas sa...

håller med föregående skrivare kram

jonna sa...

och allra gladast är vi, som fick vara med er Odin när ni var på galej! mer sånt!