måndag 30 november 2009

Suddiga bilder - klara minnen

Lördagens adventsmiddag med översovning hos mamma och pappa blev precis så där supermysig och rörig som det brukar bli när 10 vuxna, tre barn och ett halvt zoo umgås. Som någon sa: "Det bli ju inga pinsamma tystnader direkt". Mina bilder lämnar mycket övrigt att önska men jag kunde inte låta bli att visa några ändå.

Hela familjen samlad på väggen...och i verkligheten...

Jonathan och Mats Finn ett fel! Odin och Moster Elina Stiligt par Andreas, Vincent och älggrytan med ädelost och rödvin Jag Mamma Fia Jonna Pappa och brorsan Vackert med ljusslinga i rönnträdet Snögubben hälsar välkommen På promenad dagen efter

2 kommentarer:

Elina sa...

Det var verkligen mysigt! Jag ska ladda upp kort så fort jag hinner. Ska bara laga mat och rätta en lektionsplanering och fixa ljus i staken och helst plugga ännu mer och helst träna och göra müsli, men jag skiter nog i hälften!

Jonna sa...

Så dåliga var de väl inte? Kul i alla fall...