torsdag 5 november 2009

Kalasmarathon

På tre månader har jag firat 12 födelsedagsbarn. 12 stycken! Ikväll var det svägerskans tur. Nu måste hela familjen läggas in på sockeravgiftning fram till jul, men det är det värt.

Brandkåren var där och såg till att allt gick ordnat till.
Supergod cheesecake med blåbär.
Odin med sina kusiners kusin Emil.
Det fina födelsedagsbarnet och hennes svärmor.
Mina grabbar.
Jonna, eftersom du aldrig kan vara still blev du bara ett suddigt töcken, därför fick du inte var med. På det enda kortet där du var skarp i konturerna satt du bredbent som en karl. Själv såg jag halvfull ut på varenda kort i vanlig ordning. Vi blir nog aldrig några fotomodeller.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Fina bilder!! och ja socker avgiftning får de då verkligen bli nu!!!

Anonym sa...

Åh, ni/vi är en så stor fin familj!!!!!

/Tora

Elina sa...

För mig är det bra att det är många kalas, för då kan jag ju alltid pricka in något!

Tack för bildvisningen. Ringer om en timme ungefär. Puss!

Jonna sa...

haha! jag klarar mig utan att vara med. fia lade ut en mindre snygg bild på mig så jag finns repr. där ;)