måndag 9 november 2009

Dagen i bilder

Jag lyckades (med lite hjälp av två snickare) hålla Odin vaken tills vi skulle åka och resan gick som på räls.
Mamma är sammanbiten och laddar med en banan inför den krävande utmaningen att köpa nya sängar för första gången på hundra år.
Eftersom mamma och pappa skulle provligga en massa sängar hade jag och Odin gått om tid på oss att utforska varuhuset. Odin tyckte det var superspännande.
Pappa står och hoppas att han snart ska få lämna detta gudsförgätna ställe.
Odin myser bland fårskinnen.
Nu har skrutten somnat med sin nya vita mus i handen, nöjd och glad efter en händelserik dag. Själv ska jag sätta mig och njuta av min fina tavla.

2 kommentarer:

Elina sa...

Mer dagen i bilder! Jag blir så glad av det!

jonna sa...

jag blir glad med, härligt.