måndag 14 november 2011

Virrigt värre

Jag kan nog snart klassas som samhällsfarlig. Egentligen borde jag inte gå utanför dörren. På Hemköp igår betalade jag och gick - utan varorna. Jag hann nästan hem innan jag kom på det och fick vända med barnvagnen. Senare på kvällen kom jag till träningen och fann att träninsgsskorna var hemma. Då blev jag sur, sket i alltihop, och åkte hem och sprang en sväng istället. "Svenskläraren" kan inte ens stava längre, skrev "älakar" när jag skulle skriva "älskar" på ett papper. Det är tur att jag har sönmnbristen att skylla på för annars skulle jag bli orolig. Imorse vågade jag, trots förvirringen, gå till Kyrkis med barnen. Jag koncentrerade mig hela tiden och tror att jag fick med mig allt och alla hem.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Vännen <3 Har du tänkt på mina erbj? Att vi kan ta båda barnen ngn kväll i veckan osv osv, du kan sova här, möjligheterna är oändliga...

minisyster sa...

Även om det är "tur" att du vet varför du är virrig, är det ju inte "tur" att du sover dåligt. Ta hjälp från grannarna!

Samtidigt måste man ju skratta lite åt det också, alltså virrigheten. Om det är till någon tröst skriver jag fel stup i ett också. Är liksom alltid någon bokstav i förväg när jag skriver, så om jag ska skriva t.ex. "kväll" blir det lätt "klä... kväll".

Fia sa...

Aha det var därför du inte var på gympan... jag var där och tänkte de måste kommit något emellan för hon sa väl att hon skulle hit..... :)