fredag 28 mars 2008

Gårdagens fynd

Här är gårdagens fynd. En brun rymlig läderväska, en rosaspräcklig sjal, en spegelask (jag kan inte få nog av söta askar och burkar) och ett par svarta tygskor (billiga och supersköna, vilken tur att tygskon aldrig går ur tiden). Jag tänker byta ut skosnörena mot svarta sidenband för att piffa upp dem lite. Hunden hade jag sen tidigare.

Jag har märkt att alltid när jag ska visa min sambo vad jag köpt så är jag noga med att poängtera att "det var halva reapriset" eller "jag hade 20% rabatt där" eller "en sån här har jag velat ha/behövt jättelänge!" eller "jag har faktiskt inte köpt någon ny .... på flera år" eller "den kostade bara...". Jag vet inte varför jag måste ursäkta mig så här, men det slår aldrig fel. Känner ni igen er?

4 kommentarer:

Anonym sa...

du hittar alltid så fina saker! älskar sjalen!

Anonym sa...

säger han lika han om tvspelen och innebandyklubborna....

Anonym sa...

jaaa jag känner igen det!!!// mia

Anonym sa...

Väldigt fin väska och sjal! En av de få fördelarna med att vara singel är att man "bara" behöver säga de där sakerna till sig själv! :-) / Marie