måndag 31 mars 2008

Snorhjärna

Idag var jag tillbaka på jobbet efter påsklovet. Det kändes sisådär. En av mina kontorsblommor har dött och jag är snuvig, svidig i ögonen, tung i huvudet och har halsont (Ja, jag vet, det står tyck synd om mig mellan raderna). Hela dagen har jag varit seg som snor i allt jag gjort. Jag tänkte till exempel att jag skulle ta fram en stencil ur en pärm, sen satt jag still och stirrade i cirka 5 sekunder och sen tog jag fram papperet. Allt har skett med fördröjd verkan. På fikarasten satt jag som ett miffo och hängde inte med på ett enda skämt. Nu kämpar jag fram till och med Anna Pihl och sen är det god natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du, efter att du varit ledig i faen 10 dagar så tycker jag INTE synd om dig alls. och ja vi åkte längd fre + sön. eller jag fre.

Anonym sa...

drygt att vara sjuk på jobbet... jag tycker lite synd om dig. jag är ju trots allt ledig en månad haha!