söndag 16 mars 2008

Melodifestivalen är över

Perelli vann igår (precis som jag sa). Jag tror inte att vi kommer att få läsa "Fel låt vann" på löpsedlarna idag. För min del hade BWO också fått vinna, men det kvittar. Charlotte var bra. Jag har aldrig riktigt gillat henne och jag vet inte varför. Hon har ju inte gjort mig nåt... Nu väntar eurovisionsschlagerfestivalen och den är inte alls lika kul som de svenska tävlingarna. För även om Christer Sjögren sjunger att "we´re one big family" med Europa så har vi inte samma musiksmak.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, Charlottes låt var ok. Men jag hoppades starkt på att BWO skulle vinna!! Jag tycker att dom var värda det efter att ha varit 2:a en gång förut. Dom hade dessutom en av de bästa låtarna och jag tror att de skulle slå i eurovison. Jag brukar aldrig ringa och rösta på kommersiella jippon men igår röstade jag 10! gånger på BWO och dessutom på välgörenhets numret... /kram Åsa

Anonym sa...

oj jag är imponerad av åsa, 100 kr! men jag tyckte nog faktiskt att charlottes låt var bättre än bwo:s...

Anonym sa...

charlotte ser ut som en alien men låten var väl som en schlagerlåt ska vara om inte annat... men jag hade kanske också blivit lite gladare om bwo vunnit. nu är det över hur som helst och det känns skönt!

Anonym sa...

håller med,svenska tävlingen håller högre klass än eurovision.