onsdag 4 juni 2008

Dröm

I flera gravidböcker kan man läsa om att drömlivet brukar vara livligt under graviditeten. Jag har väntat och väntat, men inte märkt någon större skillnad. Drömmar är ju ofta knäppa även i normaltillstånd. Men nattens dröm tog ändå priset. Jag drömde att jag hade snopp! Eller snopp är egentligen inte rätt ord för att beskriva den… hm… ”sak” jag hade. Jag var – vad man skulle kalla - välutrustad. Eftersom mamma börjat läsa min blogg undviker jag perversa smeknamn. Nu förföljs jag av otrevliga minnesbilder från natten. Blä.

5 kommentarer:

Anonym sa...

det kanske betyder att ni ska få en liten pojke :)

Anonym sa...

haha stackare.kan inte vara lätt.

Anonym sa...

precis! en kollega till mig fick en snoppformad vit fläck på ryggen igår efter en knut som hängde ner... hahahahaha!

Anonym sa...

I know the feeling, välhängd e vad jag vaknar upp till varje morgon(eller jag önskar att jag gjorde det iaf)

Anonym sa...

haha det kanske är en viss önskan...