onsdag 26 november 2008

Babybad

Jag är just hemkommen från babybad. Det var riktigt mysigt och Odin stortrivdes i det varma vattnet. Varje onsdag har de babybad på relaxavdelningen. Jag som inte satt min fot på badhuset sedan jag tvingades dit av skolan blev verkligen positivt överraskad. Man fick ett eget litet rum, badrock, handduk, det var levande ljus överallt och ur högtalarna strömmade lugn musik och fågelljud. Det var lite annat mot de kalla ofrivilliga baden med skolan som aldrig hörde till mina favoriter. Jag hoppas att Odin ska bli mer bekväm med att vara under vatten än vad jag har varit. Jag håller för näsan än idag om jag mot all förmodan doppar mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt det lät! får mostrar också följa med? ;)

Anonym sa...

jaa, det är fint på leksandshallen, även i stora omklädningsrummet efter renoveringen.. kul! när har du smakat squashpajen?? pusspuss

Anonym sa...

visst var de mysigt gustaf trivdes oxå varje gång vi var där. efter nyår följer vi nog me då har ju vincent blivit större kram fia

Anonym sa...

odin är ju kille och då då man ju lite tuffare i vattnet hahaha

Anonym sa...

då ÄR man......