tisdag 11 november 2008

Ett litet under

Odin har lipat åt mig! Jag började nästan gråta av lycka och stolthet (ha ha, det är faktiskt sant). Jag har läst någonstans att de kan börja härma kring den här tiden, så jag provade att räcka ut tungan åt honom. Han tvekade och funderade en stund, men sen kom världens sötaste lilla tunga utsmygande. Nu tycker han att det är jättekul att leka med tungan. Jag förstår att det inte låter klokt att bli så upprymd över en sådan sak, men det blir jag. Varje framsteg är ett litet under!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad sött! Jag hoppas att jag får se prov på det den 21 :)

Jonna sa...

jaa, gullegull! förstår du blir lycklig!

Anonym sa...

Jag längtar såå tills jag skall försöka få honom att räcka ut tungan åt mig! Mormor.

Anonym sa...

vincent tog sina första steg idag
/andreas