torsdag 13 november 2008

Skotrubbel

Ibland gör man inköp som man sedan ångrar. Man köper kläder och skor som man senare inte fattar hur man kunde vilja ha (se bilden). Ofta är det billiga och oplanerde saker. Jag har ofta otur med speciellt skoköp, köper billiga skor som jag sedan snedtrampar på några veckor. Eller för trånga med klack som får min "kärringknöl" att rodna. De enda vettiga (och dyra) vinterskorna jag köpt sålde jag förra vintern till min lillasyster. Men det är okej gumman, du är mycket snyggare i dem än jag. Själv köpte jag ett par kängor som jag redan fått slänga. Nu börjar kylan smyga sig på och den ständiga frågan lyder - vad ska jag ha på fötterna i vinter?

3 kommentarer:

Jonna sa...

alltför ofta köper jag saker som jag VILL ha men egentligen inte ha råd med.. just nu längtar jag efter en ny fin klänning, en baddräkt att simma i, nya streetskor, mm mm ...

Anonym sa...

du har ju ett par rejäla kängor? men kanske inget man vill gå i om man ska ut på lunch eller så förstås... ja, varför sålde du till mig? väldigt snällt av dig i alla fall :) nu måste jag ju använda dem också, när du skrivit så menar jag.

Anonym sa...

Haha, du är nog lite för fåfäng
:-)helt enkelt... Exakt dom där skorna har flera av mina elever på skolan, dom ser sköna ut i alla fall. / Åsa