onsdag 12 augusti 2009

Bortskämd till tusen

Jag sa lite halvhjärtat att jag inte ville ha några presenter men ingen lyssnade på mig och jag fick så mycket fint som jag aldrig hade kunnat föreställa mig. Jag kommer på mig själv med att gång på gång titta, bläddra, lukta, känna och klämma på mina saker. Det kryper ut en illa dold liten materialist som nästan får mig att skämmas. Samtidigt är jag så glad och tacksam för att jag fick en kattskulptur, örhängen (som jag fick av en som inte ens var bjuden på festen. Hon är en så ny vän att jag faktiskt inte tänkte på henne när jag skickade ut inbjudningarna och när jag sen kom på det kändes det försent. Vem vill få inbjudan en vecka innan och misstänka att den inte varit påtänkt från första början?), blommor, vin, pengar, skålar, ljusstake, fotoalbum, inredningsbok, tavla, böcker, cykel (av älskling), fyra presentkort (ett på intersport - vilket kommer bli ett par springskor, ett på interflora - vilket kommer bli ett äppelträd, ett presentkort på helkroppsmassage - varenda del av min kropp jublar och ett presentkort som gällde både axlar/nack/ryggmassage och ansiktsbehandling!), en underbar bukett (den finaste och största jag någonsin fått) och en supersöt lampa.






































1 kommentar:

Elina sa...

Man vågar ju inte riktigt erkänna det, men åh, det är så kul med presenter! Du fick verkligen mycket fint, och du är värd allting och mer ändå. PUSS!