torsdag 27 augusti 2009

Gudrun


En gång har jag beställt från Gudrun Sjödén. En gång. Och det var en morgonrock som hittills endast använts på Fias möhippa se bild). Trots detta fortsätter de enträget att skicka mig reklam. Lyxiga kataloger i tjockt papper som luktar gott. Det är inget fel på Gudrun Sjödén-kläder, men de är dyra och inte min stil. Så snälla Gudrun, om du läser detta, sluta skicka mig fler kataloger. Återkom om 30 år, då kanske jag har blivit en kulturtant med vitt (eller hennafärgat) hår i page och glasögon med svarta bågar.

2 kommentarer:

Elina sa...

Haha, mammas morgonrock hänger också bara på en krok! Fick en bild av en speciell tant i hennafärgat hår ;)

Jonna sa...

Ibland kan jag tänka att det vore fint att kombinera ett litet enstaka sådant plagg med ett par fina jeans eller så... men annars gör jag som du, bläddrar i katalogen och blir på min höjd sugen på ett par trosor eller ett kuddfodralen. samma sak med odd molly, fattar inte hypen!