torsdag 6 augusti 2009

Make my day

Förstår ni hur glad man blir när man får kommentarer som denna:

"Senast för en timme sedan pratade jag med en kompis om det här med att skaffa barn. Jag inser då att jag bor i en liten etta, har inte börjat plugga det jag vill, vet inte vad jag ska bli när jag blir "stor" och är nybliven singel. Med andra ord, jag kommer bli gravid genom provrörsbefrukting vid 37 års ålder i den här takten. DU= har hunnit utbilda dig, skaffa man/kille (what ever), barn och snart hus (och bil och hund) och är inte ens trettio!!!!Så nästa gång någon säger så, då svarar du med stolthet att det känns grymt jävla asbra! Puss du är fortfarande snygg, rolig, och en underbar människa/Tora"

Mer! Mer! Ge mig mer! Jag kan betala. Komplimanger är knark. Nu är jag hög.

1 kommentar:

Elina sa...

Det är guld värt!