fredag 22 januari 2010

Fredagspyssel

Eftersom Odin vaknade fyra imorse så sov vi middag före nio och det blev lite stressigt till öppna förskolan. Jag satte upp mitt feta hår i en knut och halvsprang dit.
De andra ungarna satt bara och klämde på lite trolldeg men Odin gjorde två ljuslyktor. Den första gjorde han genom att klistra spetstyg på en glasburk.
Och på den andra klistrade han ett lila papper som han gjort små hål i med en nål. Han är så duktig vår lilla kille, man kan inte tro att han bara är 1,5 år.

3 kommentarer:

Elina sa...

Ett riktigt sött geni är vad han är!

Som sagt, jag köpte fel... Men nu får de duga. Det är bara att blunda och stoppa in en ;)

Jonna sa...

vaknar fyra... det är väl inte ens morgon då! fina lyktor - duktig kille!

Mormor sa...

Han är allt ett litet underbarn mitt barnbarn! Alla mina barnbarn förresten! Kram!