onsdag 13 januari 2010

Torka

Nyss hemkommen från flåsis och svettis. Tog ut mig fullständigt, det var underbart. Nu orkar jag inte duscha.
Idag har jag kört igång psykologikursen och det var en kick, eleverna var verkligen på och vi hann bara hälften av det jag planerat. Man vet ju inte innnan man träffat eleverna om de är tystlåtna eller diskussionsvilliga. De här var det senare alternativet. Jag kunde inte få tyst på dem.
Förövrigt håller jag på att torka sönder. Jag är så in i vassen torr att jag har fått en blödande självspricka! Har läst att man ska vräka på sig handkräm och sen sova med plasthandskar, men hur knäppt skulle inte det kännas?
- Hej älskling, vill du ha en klapp (prassel prassel)?

5 kommentarer:

Elina sa...

Jag är så glad för din skull att det gick så bra :)

Angående tjejmilen så kom jag ju på det igår så jag har inte hunnit tala om det. Eller jag skrev det ju faktiskt på bloggen.

Jag torkar också sönder! Det känns som att det blir som en ond cirkel med alla kräm jag smörjer mig med. Man blir len för en stund sen är man typ torrare än innan...

Sofia sa...

Gustaf å Vincent är oxå sjukligt torra trotts oljebad och insmörjning känns som har de väl börjat så är de omöjligt att få bukt på de.

Jonna sa...

Det enda rätta är att inte tvätta sig så ofta! Inte tvätta ansiktet på morgon t.ex, det är totalförbjudet.

Frida sa...

Jag säljer speciella vantar att ta på sig efter att man smort händerna, som inte prasslar :P

Anonym sa...

Agnes är åxå jätte torr, på apoteket tipsade dom om en salva som heter miniderm å den funkar bra tycker jag. brukar använda den själv åxå ibland på händerna, men den är för hela kroppen. KRAM//mia