torsdag 14 januari 2010

A Room of One's Own

I veckan har jag gjort mitt arbetsrum till "mitt" så nu trivs jag som fisken i vattnet.

Lite fina vykort och familjebilder att vila ögonen på.
Jag kommer aldrig att glömma när farmor sa att den här lampan såg ut som en toarulle, hon var alltid lite väl ärlig, men hon hade rätt den här gången. Den har inte använts på ett tag men duger på kontoret.
Jag har ett stort rum alldeles ensam, en lyx som jag fått bara för att jag ska ha vissa lektioner där.
Utsikten är inte fy skam, när träden inte är täckta med rimfrost ser man Siljan.
Nu vet ni var jag häckar på vardagarna.

4 kommentarer:

Elina sa...

Ser riktigt fint och mysigt ut! Det var tur för dig att jag fanns med, men jag måste erkänna att jag fick lov att klicka på bilden där anslagstavlan och kika efter. Och där såg jag faktiskt ett kort på mig där jag gör något jag älskar att göra - bära på Odin :)

När har du någonsin haft gott godis i dina skålar? Du hade ju samma dammiga godisar i flera år och några polkagrisar som smakade parfym nu vid jul. Mina var faktiskt helt okej, eller ja, de går an i nödfall åtmistone!

Elina igen sa...

där anslagstavlan syns på håll*

andreas sa...

ooouuuuhhhh värsta direktörskontoret :) och jag såg mig utan att förstora haha kram

Jonna sa...

Ja fint kontor! Vad ung jag ser ut på bilden... men lappen från "Jonna" Du är världsbäst! Har jag skrivit den? ser ej ut som min handstil?